2011. szeptember 3., szombat

3. nap: Próbálj ma ki egy új anyagot!

Elég sokáig gondolkodtam, hogy mi is legyen az új anyag, amit ma kipróbálok. Végül úgy döntöttem, hogy drótot használok. Eddigi ékszereimben nem szerepelt, így most eljött az idő. Tudom, ez akár egy új technikának, de egy új anyagnak is megfelel :)

Ezt a rombuszos, több rétegű fülbevalót sikerült alkotnom:

Sajnos nem lett teljesen szimmetrikus a 2 darab, de első próbálkozásnak szerintem nem olyan rossz. A fő probléma szerintem, hogy túl vékony és puha a drótom. Ezt még a nyáron vettem Hollandiában, és abban a kis üzletben, amit találtam, nem volt csak ez az egyféle.

Első ötletem az volt, hogy kicsi kagylókat használok fel, fülbevaló elkészítéséhez. Swarovski gyöngyökkel szerettem volna kombinálni, de sajnos a művelet elején elakadtam :( Ugyanis nem sikerült kilyukasztanom a kagylóimat, hogy egy szerelőpálcát át tudjak rajta dugni. Ha van valakinek ötlete, taktikája erre, kérem ossza meg velem.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett, igazán különleges ez a "négyzetes-csigavonal" :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik a fülbevaló! :)
    Kagylót nem tudom hogy lehet lyukasztani, mindenesetre ilyen műanyag kagylóutánzatokat árulnak eleve átfúrva, pont azért, hogy ékszereket lehessen készíteni belőlük.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.

    A saját kagylóimat szeretném használni, amit a világ minden táján szedek össze. :) Próbáltam forró tűvel, kis fúróval, kis szöggel kilyukasztani, de nem ment semmivel :(

    VálaszTörlés